Empoze | Konular | Kitaplar

Kuranda "rekat" yok nasıl kılacaksınız namazı

Son devirde yerden bitme gibi türeyen ve ben sadece kurana bakarım. Başka hiç bir şeyi tanımam diyen ucubeler şok geçirmekteler.

Peygamberimizin tüm hadisleri inkar ettikleri için nasıl bir çıkış yapacaklarını bilmiyorlar. Ve her biri ayrı sallıyor.

Şimdi kuranı kerimde vakti girince namazı kılmamızı istiyor ama nasıl kılacağımız ve kaç rekat kılacağımız hiç bildirilmemiş.

Peki ne yapacak şimdi bu photoshop müslümanları...

Ya inkar edecekler.. ya da tıpış tıpış sünnetin bir kenarından uyacaklar.

Kendi yetersizliklerini kabul etmekten aciz olsalarda Allah onların yüzlerine vurmakta tüm yetersizliklerini..

Düşün Allah bir peygamber gönderiyor. Ve ona namazını vakti girince kıl diyor. O peygamber de vakti gelince 10 rekat öğle namazı kılıyor. Ama bu kuranda geçmiyor. Hata yapıyor olsa Allah derki hata yaptın şöyle kılmalısın. Ama uyaran bir ayet gelmiyor.

Tabi ucube kılıklılar bir çıkış arayacaktır kendilerine ama ne kadar çaresiz kaldıkları ortada..

Akıl sahiplerine bu gerçek bir ibret olacak, ve onlar temiz akılları ile düşünüp, peygamberin sünneti rehber olmadan kuranı kerimi yaşayabilmenin imkansız olduğunu göreceklerdir.

Şunu asla unutmayın, peygamberin sünneti de hadisler de kuran ile bize aynı kaynaktan aktarıldı. eğer biri bozuksa hepsi bozuktur.. Eğer biri sağlamsa hepsi sağlamdır

* * *

Bu devirde neydüğü belirsiz, gezizekalı kişiler türedi. Sanıyorlar ki biz çağ açıp çağ kapayan fatihleri, kanunileri, yavuzları, alparslanları unuttuk.. Onların önlerinde diz çöktükleri akşemseddinleri, imam gazalileri, imam rabbanileri unuttuk.. Sanıyorlar ki, Monütör arkası kahramanlıkları kanıp peşlerine düşeceğiz.. Tuzaklarına düşmeyin. Dosdoğru yoldan sapmayın..

Biz ehli sünnet velcemaatiz. Sunniyiz. Hanefiyiz.. itikatta maturidiyiz. mezhibimize sımsıkı sarılıp hakkı ile öğrenmeye bakalım.


18 yorum

Namaz

Peygamberimizin, öğle namazını on rekat kıldığını nereden biliyorsun?

11.01.2013 - Ziyaretci

CVP:Namaz

ordaydık. arkasında saf olduk, namaz kıldık. orda olanlardan öğrendik. Allahın yüce kitabında övgüler dizdiği oradakilerden dinledik..

kafirlere peygamberler öyle mucizeler gösterdiler ki.. yine de inanmadılar. Sihir dediler. O kafirlerin torunu mu inancak o peygamberden bize gelenleri.. inanmazlar.. nerden biliyorsunuz ordamıydınız derler..

evet ordaydık

15.01.2013 - ordaydık

namaz

Namazı peygamber neden yanlış kılmadı. Çünkü o zaman namaz onlarca sembolik hareketler demek değildi. Ayakta ayet okuyacaksın, rukü ve secde edip dua edeceksin. Allahla bir bağ kurmak ve onu düşünmek için Allahın günün belli saatlerine farz kıldığı bir ibadet. Hatta bazı durumlarda at üzerinde veya yattığın yerde bile kılabilirsin. Çünkü amaç sembolik hareketler değil, kuran okumak ve dua edip Allahı düşünmektir. Bu nedenle namazın yanlış yapılacak bir tarafı yok. Çok basit bir ibadettir. Rekat kuranda yoktur. Sonradan sokulmuştur dine (bidattır). Kurana eksik diyenler en çok bu konuda saldırır Sadece kuran diyenlere. Kardeşim kuranda yoksa o zaman ibadet değildir. İbadeti Allah mı belirliyor, buhari mi.

08.09.2013 - Ziyaretçi

CVP:namaz

güzelim sen bunları yazıyorsun da, nerenden yazıyorsun merak ettim.. sembolik hareketler mareketler, SEMBOLİK laflar edeceğine delil göster belge göster, kaynak göster.. 1400 yıldır kimse akıl edememişte şimdi sen mi akıl ettin..

yatcaz kalkcaz, yatcz kalkcak hooooopppp namaz bitcek öyle mi sanıyorsun sen.. bihey biçare.. bihey okuma özürlü...

sembolik dediklerin namazın farzları, vacipleri ve sünnetleridir..

farz nedir?
vacip nedir?
sünnet nedir?

öğren ondan sonra konuş.. ama işte BEYİN porno izlemekten kuş beyni kadar küçelmiş algılayamıyor gerçekleri..

09.09.2013 - gerçekler

biz bu kitap da hiç birşeyi

biz bu kitap da hiç birşeyi eksik bırakmadık diyen Allah yanlış söylüyor o zaman eksik var kitap da senin düşüncene göre, kitap da rekat yoksa namazda da rekat zorunluluğu yoktur ozaman , uzatmanın bir manası yok.

17.09.2013 - Ziyaretçi

CVP:biz bu kitap da hiç birşeyi

kitapta rekat yok ama peygambere uyun var. o ne yaparsa onu yapın var. porno ile yatıp kalkıp sonra kuranı yorumlayacağınızı mı sanıyorsunuz siz? Beyniniz sulanmış. realist olunuz. senin dinin sana bizim dinimiz bize.. geçti borunun pazarı

18.09.2013 - borulu genç

ayetler

kuranda namazin kac rekat oldugu belirtilmistir 101,102,103,198 bu ayetlerden anlasilmaktadir sen kimsin ki kuranda olmayan kelamlari kurana sokmaya calisiyorsun alimler imamlar boyle dedi diye ben namazi onlara gore kilmam 3 5 tane kici kirigin peygamberimiz boyle kilardi dedigi yalanlarada yukardaki ayetlerle tokadi yapistiririm. yukardaki belirttigim ayetler tum tefsirlerle sabittir ve dogrulugu suphe goturmez ama buna ragmen peygamber soyle kilardi namazin farzilar su kadar sunnetleri sukadar diye kuranda olmayan farz ve sunnetleri kuranda varmis gibi gosterenlere hayret ve dehset icinde izliyorum artik gelenekciligi birakin kardesim dinimizde baska hic bir namaz yoktur bayram namazi tesbih namazi kusluk vakti namazi kadir gecesi namazi gibi bir yerinizden uydurdugunuz elementleri dine sokmayin cunku kuranda boyle namazlar yoktur gelenek ve goreneklere gore vardir bunlari artik saklamiyin ve gercek kurani kendinizede itiraf edin ve bu guhahkarliktan kurtulun

20.10.2013 - hakan

CVP:ayetler

Güzelim sen nerenden uyduruyorsun? Maşaallah ağzından öyle güzel bal damlıyor ki... Süpersin.. Senin seviyeni kaliteni şu yazdığın kelimeler.. Kelimecikler gösteriyor. Ayetleri anlayabilecek beyin olsaydı sende donkişotluğa soyunmazdın böyle..

\"alimler imamlar boyle dedi diye ben...\"

Peki sen kimsin? Senin gibi neydüğü belirsiz birisi böyle dedi diye, kuranı 1400 yıldır binlerce milyonlarca müslümanın anladığı gibi değil de senin kafana göre yorumladığın gibi mi inanıp anlayalım..

İmam azam, imam gazali, imam rabbani, akşemseddin, ahmet yesevi ve diğerleri kim onları çok iyi biliyoruz.. soyunu soplarını da cok iyi tanıyoruz.. hatta o büyük imamlara uyan fatihleri, yavuzları, kanunileri de çok iyi tanıyoruz da, sen kimsin? Kimin dölüsün? Kimin bozmasısın?

Çağ açıp çağ kapayanların bile önünde diz çöktüğü akşemseddinleri bırakıp senin gibi neydüğü belirsizin peşine mi takılalım..

klavuzu karga olanın burnu ... kurtulmazmış..

Rabbim sizin gibi ebu cehillerin şerrinden bizleri korusun!!

amin

20.10.2013 - Empoze

Kurannda Rekat Yokmuş. Bak bak

Size Sahih Bir Hadis Nakledeyim.

Peygamber Efendimiz (s.a.m) şöyle buyurmuştur: "Şunu iyi biliniz ki bana Kur'an-ı Kerim ile birlikte onun bir benzeri de verilmiştir. Dikkatli olun koltuğuna kurulan tok bir adamın size: Sadece şu Kur'an lazımdır, onda bulduğunuz helali helal, haramı da haram kabul ediniz yeter, diyeceği günler yakındır..." Ebu Davud, Sünnet, 6, İmare 33; Tirmizi, İlim 10)

05.11.2013 - Ziyaretçi

1400 yıldır yanlış mı yapıldı

1400 yıldır yanlış mı yapıldı yanlış bir savunma. Zira 2000 yıldır bizden daha fazla nüfusa sahip Hristiyanlar ve bundan daha fazla senedir Yahudiler yanlış uygulamalarda bulundu. Sonradan İslam dinine bid'atler sokarak değiştirdiler.

Bunun dışında rekat mevzusuna gelirsek... Kuran da rekat sayısının olmadığını düşünüyorsunuz sanırım. Var fakat bir an sizin gibi düşünüyor olursak sonuç sünnete başvurmak değil, istediğimiz kadar rekatta namaz kılabileceğimizdir. Zira Allah eğer bu konuda bir emir vermediyse belirli bir rekatta namaz kılmak farz değildir. (Farz, haram, helal koyma yetkisi Allah'tadır ve bunlar Kuran da yazılı olanlardır) Kuran da rekat sayısı ise ikidir. Delil için Nisa 101, 102 ve 103. ayetler yeterlidir. Namaz vakitlerinin sayısı ise 5 olup delili için Bakara suresi 238. ayete bakmak yeterlidir.

Son olarak: Kuran yeterli değil sünnet Kuranı tamamlar demek büyü bir hata olup küfre düşürebilecek bir sözdür. Eğer internette az biraz araştırma yaparsanız Allah'ın her şeyi Kuran da belirttiğine dair pek çok ayete rastlayabilirsiniz. Ben bunlardan sadece birini yazıyorum: Yusuf suresi 111. ayet.

Dipnot 1: Yorumumdan lütfen sünnet gereksizdir gibi bir anlam çıkarmayınız. Sünnet Kuranı anlama da büyük bir önem taşıyor. Fakat siz de anlarsınız ki bu sünnet Kurana aykırı olabilir veya sünnet Kuranın eksiklerini tamamlar demek değildir. Çünkü Kuranda tamamlanması gereken bir eksik yoktur.

Dipnot 2: Farz, haram, helal gibi konularda lütfen Kuran ayetleriyle cevap verin. Ve hangi ayetten cevap verdiğinizi de belirtin.

Dipnot 3: Lütfen diğer mesajlara cevap verdiğiniz tarzda cevap vermeyin. Zira konuştuğumuz konu hem çok hassas olup hem de herkese açık bir ortamda gerçekleşmektedir.

11.12.2013 - Ziyaretçi

CVP:1400 yıldır yanlış mı yapıldı

\"Kuran yeterli değil sünnet tamamlar\" ifadesi bize ait değil AHMAK\'lara aittir. Bu tamamen islamiyete karşı saldırı girişimidir.

Sitemizde yanlış sorunun cevabıda yanlış olur yazısı var..

Kuran farklı şeydir.. sünnet farklı. yeterli yetersiz dalgaları ile islamda fitne çıkartmak ise sizin bahsettiğiniz o yahudi ve hristiyan oyununun ta kendisidir.

yetersiz olan kuran değil biziz.. yazımızı okuyunuz..

rekat yok diyorum. rekatın sayısı değil olmayan.. rekatın nasıl bir şey olduğu bile yok.

secde var ama secdenin nasıl olacağı yok. ruku var nasıl olacağı yok.. vs. vs. kuranın özünü anlamakta yetersiz olanlar suçu kendi acziyetlerinde değil de başka yerlerde arıyorlar.. ya da niyetleri islam düşmanlığı

kuranda yüzlerce binlerce kavram var ama tarifi yok. ortada bir reçete var fakat nasıl kullanacağını bilmiyorsun... TIP olsun, hastane olsun ama doktor olmasın diyorsun.. eğitim olsun okul olsun amaa öğretmen olmasın diyorsun. araba olsun uçak olsun ama şöför olmasın diyorsun.. vs. vs.

Peygambere itaat edin diyor kuran.. 1400 yıldır kimse çözemedi bugün yerden yetme armutlar kökten çözüm üretiyor bravo

17.12.2013 - bravo

Yukarıdaki yazınızı okudum.

Yukarıdaki yazınızı okudum. Okuduğum içinde yukarıdaki yorumu yaptım. Ve yorumuma cevap vermenize çok sevindim. Umarım seviye hiç bozulmadan tartışmamız devam eder.

"Şimdi kuranı kerimde vakti girince namazı kılmamızı istiyor ama nasıl kılacağımız ve kaç rekat kılacağımız hiç bildirilmemiş." Bu alıntı yukarıdaki yazınızdan alıntıdır. Bu alıntıda Kur-an'da yazılmadığını düşündüğünüz iki konudan bahsediyorsunuz. Birincisi: namazı nasıl kılacağımız, ikincisi: kaç rekat kılacağımız.

Namazı nasıl kılacağımız Kur-an'da var. Namaz'da: kıyam (22:26), rüku (48:29) ve secde (48:29) olmak üzere 3 ana hareket var. Kıyam: ayakta durmak, rüku: eğilmek, secde: yere kapanmak ve yüz sürmek anlamlarına gelir. Ve bunların sırası da kıyam ayetini belirten Hacc Suresi 26. ayette bulunuyor. Eğer ayetin Arapçasından bakacak olursanız önce ayakta durmak (yani kıyam) ve sonra ayaktayken eğilmek (yani rüku) ve daha sonra yere kapanmak (yani secde) şeklinde bir sıralamadan bahsedilir. O halde namazda sıralama kıyam, rüku ve secde şeklinde olmalıdır.

Namazda uyulması gereken genel esaslar ise: namazı huşu yani saygı içinde kılmak (Mü'minun Suresi 3. Ayet), namaz sırasında gerek kıyamda kıraat sırasında, gerek rüku ve secde de SADECE Allah'ı anmaktır (En'am Suresi 162. Ayet).

Kur-an'da rekat kelimesini göremedim. Fakat göremesem de rekat kelime anlamı olarak Allah huzurunda bel eğip daha sonra yere kapanmaktır. Yani bir rekatta yapılan son hamle secdedir. O halde secde edilene kadar rekat tamamlanmış sayılmaz. Secde edildikten sonra ise bir rekat biter. Kısacası: Kur-an'da sırasıyla kıyam, rüku ve secdeden bahsedilmekte ve bu üçünün birlikteki haline rekat denmektedir. Peki bir namazı ikame edebilmek için kaç rekat gerekir? Yani kaç kere kıyamda durmamız, rükuya gitmemiz ve secde etmemiz gerekir?

Bu soru da ikinci sorunuz olup daha önce cevabını vermiştim. Fakat burada tekrarlamakta yarar var. Nisa Suresi 102. Ayette Peygamberimizin bir orduya namazı nasıl ikame ettireceği bulunmakta. Ayete göre ordu iki gruba ayrılır. Birinci grup Peygamberimizle beraber namaza başlar. Silahları da yanlarındadır. İkinci grup ise düşmanın olası saldırısına karşı beklemektedir. Birinci grup SECDE ETTİKTEN SONRA ikinci grupla yer değişir ve bu sefer Peygamberimiz namazı ikinci gruba kıldırır. Böylece Peygamberimiz orduya namazı ikame ettirmiş olur. Dikkat edecek olursak grupların yer değişmesi için secdenin yapılmış olması şartı bulunmakta. Peki bu secde ilk rekatın secdesi mi yoksa ikinci rekatın secdesi mi? Hatta bu dördüncü rekatın secdesi bile olabilir. Zannımca bu secde birinci rekatın secdesidir. Çünkü eğer Allah, bu ikinci veya diğer bir rekatın secdesi olsaydı bunu belirtirdi. Fakat belirtmemiştir. O halde birinci grup birinci rekatı ikinci grup ikinci rekatı kıldığında namaz ikame edilmiş, gruplar birer rekat Peygamberimiz iki rekat namaz kılmıştır. Ve buradan varılacak sonuçta vakit namazlarda farzın 2 rekat olduğudur. Zira Peygamberimiz orduya namazı ikame ettirirken 2 rekat kılmıştır. (Ancak bunun sonucunda şu sonuca varılmamalıdır: 2 rekattan fazla kılınamaz. Dileyen 200 rekatta namaz kılabilir kılabiliyorsa. Ancak farz olan, yani kılması gereken en az rekat sayısı 2'dir. Ben 2 rekat kılmak istemiyorum 1 rekat kılmak istiyorum diyemez.)

Vakit namazların vakitleri ise 5'tir. Zira bunu Bakara Suresi 238. ayette görüyoruz. Bu ayette namazlardan ve ek olarak orta namazdan bahsetmektedir. Bir namazın orta namaz olabilmesi için tüm namazların tek sayı ve birden fazla olması gerekir. Yani: 3, 5, 7 şeklinde... Namazlar kelimesi de -lar ekinden dolayı namazların birden fazla olduğunu bildirmektedir. Ancak Arapça'da ki çoğulluk 2 ile başlamaz. Araştıranlar görecektir ki 2'nin kendine has durumu ve çekimlemesi vardır. Örneğin, 2 vakit namazdan bahsedecek olursak "es salateyn" denir. Fakat çoğul namazdan bahsedecek olursak "es salavat" denir. İşte bu yüzden Arapça'da çoğul ifadeleri 3 ile başlar. O halde orta namaz dışındaki namazlar en az 3 vakit olmalıdır. En az 3 vakit dersek orta namazla birlikte toplam 4 vakit oluşur. Fakat 4 vakit dememiz durumunda orta namazdan bahsedemeyiz. Çünkü orta namaz dememiz için bu namaz vaktinin iki tarafında da eşit sayıda vakit bulunması gerekir. Fakat çift sayılarda böyle bir durum söz konusu değildir. O halde orta namaz dışındaki namazlar en az 4 olup orta namazla beraber toplam 5 vakit namaz bulunmaktadır. Vakitler ise ayrıntılı olarak Kur-an'da anlatılmaktadır. Konuyu daha fazla uzatmamak için bunu anlatmayacağım. Eğer internette araştırma yapacak olursanız bu vakitlerin ne zaman olduğunu da ayetlerden çıkartabilirsiniz.

Yetersiz olanın Kur-an değil bizim olduğumuzu söylemekle çok doğru söz söylediniz. Zira Kur-an Allah katından olduğu için yetersiz olması veya eksik olması düşünülemez bile. Eksik olan biri varsa o da bizleriz ve sizinde kabul edeceğiniz gibi bu eksiğimizi de ancak eksiksiz olan Kur-an sayesinde kapatabiliriz.

Yine sizin de dediğiniz gibi, Kur-an Allah'a ve Peygambere itaati emreder. Bunu çıkartabileceğimiz bir ayette Nisa Suresi 59. ayettir. Allah'a itaat Allah'ın sözlerine itaat demektir. Peygambere itaatte Peygamberin sözlerine itaattir. Allah'ın sözü Kur-an olup değiştirilmesi imkansızdır. Zira bunu bir çok ayette görebiliriz. Örneğin: Hicr Suresi 9. ayette Kur-an'ı indirenin Allah olduğu ve yine onu Allah'ın koruyacağı belirtilmektedir. O halde Allah'a itaat etmemiz için onun ayetlerine itaat etmemiz gerekir. Fakat Peygamberimizin sözleri böyle bir koruma altında değildir. Çünkü bunun örneklerini görüyoruz. Örneğin: Buhari'den aktarılan hadislere göre imanın şartı 5'tir. Fakat Müslim'den aktarılan hadislere göre imanın şartı belli değildir. Zira bu konuda 3 farklı hadis (!) bulunmaktadır. Bu bile hadislerin değiştirilebildiğine kanıt getirir. İşte bu yüzden her hadis denen hadis olmayabilir. Bir hadisin gerçekten hadis olduğunu tespit etmek Kur-an'a bakmakla olur. Zira Peygamberimiz Allah'ın söylediğinin aksini asla söylemez.

Son olarak: doktor olmasın demiyorum. Doktor Kur-an olsun diyorum. Ancak sünneti de reddetmiyorum. Zira Kur-an'da Peygambere uyun emri bulunmakta. Ve bunu reddetmek inkar etmek demektir -ki bu da dinden çıkmak anlamına gelir. Ancak Peygamberimize uymadan önce Peygamberimiz'in söylediği rivayet edilen sözler Allah'ın sözlerine uyuyor mu bunu kontrol etmeliyiz. Eğer uymuyorsa bu sözler kesinlikle Allah'ın Peygamberine de ait olamaz ve bu sözlere uymak zorunda da olmayız.

20.12.2013 - Ziyaretçi

iki kişi karşılıklı yazışıyor

iki kişi karşılıklı yazışıyor konu da namaz ve din.
bir kardeşim kendi yorumunu kuran a dayandırarak anlatıyor. Doğru yada yanlış sadece kendisini bağlar.Ama sadece anlatıyor. karşısında kine ne kişisel bir saldırı da bulunuyor nede kitlesel.,
Bir diğer kardeşim peygamberimizi ve onun sünnetini zırh almış eline oda kendi doğru bildiğini anlatıyor.
Anlatıyorsun da be kardeşim orada ifade ettiğin siz kim? sen bir kişiyle muhattapsın.
Anlatıyorsun da böyle bir ortamda porno saldırısı neyin nesi?
sen karşında yazıştığın insanı nasıl böyle itham edersin konunu Peygamberin sünneti olduğu bir yerde. hiç alakası yok. Hemde ağzında PEYGAMBER SAV ve sünnetleri ve bir çok büyük isimle saldırıyorsun. Onlar adına konuşur gibi ama onların lisanı ile ahlakı ile değil.
Dini konuşurken seksi ön plana çıkaran insanların bilinç altları ile ilgili kendilerini yoklamaları lazım gibi ne dersin. Karşındaki sana hiç bir itham da bulunmadığı halde senin böyle emin olmadığın bir konuda saldırman ne derece doğru
Böyle mi anlatacaksın sünneti?
Böylemi sevdireceksin Peygamberimizi.?
Bir düşün be kardeşim böyle nefretle kınamayla daha kötüsüasılsız ithamlarla mı dini ni tanımaya çalışan insanları itekleyeceksin.
Nerede hoş görü? nerde kucaklamak sarmak kolaylaştırmak. Neden kafandaki düşüncelerden başka düşüncelerin doğru olabileceğini yada yanlışsa bile despotlukla değilde bilgiyle yenmeye çalışmıyorsun.?

23.01.2014 - Ziyaretçi

CVP:iki kişi karşılıklı yazışıyor

yazıda geçmeyen bir kelimeyi sanki yazıda geçiyormuş gibi lanse etmek doğru değildir. Yorumlar yazıyı bağlamayacaktır.

bir yorumda da porn kelimesi geçiyorsa bu afaki uydurma değil gerçekten yayınlanmış veriler sonucu yazılmıştır. Deve kuşu gibi başımızı kuma gömmenin alemi yok. reyting rekorları kıran diziler ve magazin programlarının %90 tamamen cinsel içerikli. detaylı bilgileri www.zehirliok.com adresinden bakabilirsiniz. Burası yeri değil

İnternette yazan bir çok ehli sünnet yazarların hatası, ilmi cevap verme çabasıdır. Bu konularda yüzlerce zaten ilmi cevap var. empoze.net daha çok karşı-mantıksal cevaplar içermektedir. Farklı bir bakış açısı sunmayı düşünmektedir.

Aklı çelinip buralara gelerek cevap yetiştirenler de doğru olduğunu düşündükleri için değil, mantıklarına yattığı için SAPIK görüşleri savunmaktalar.

Adam kendisini imam azamdan çok daha zeki görüyor. Ben nasıl imam azamdan delil sunayım?

Adam imam gazaliyi geri kalmışlık nedeni olarak görüyor. ben nasıl ona imam gazali diyeyim?

Adam ashabın bile hata yaptığından adı gibi emin. Ve kendisinin ise hatasız ve kusursuz olabileceğine tam İMAN etmiş.. Ben ona nasıl ashaptan ve ashabın nakil ettiği hadislerden örnek vereyim!!

Adam zaten kuranı kerimi keyfine göre yorumlayanların yazılarına ayet gibi sarılıp, kendi düşüncesiymiş gibi bize pazarlarken nasıl ilmi bir tartışma yapabileyim..

Her köşeye sıkışıldığınd googleden kopyalanıp buraya yapıştırılıyor. İngiliz amerikan gizli istihabaratların islam ile mücadele departmanlarınca yüzyıllardır oluşturulan ve satın alınmış devşirmelerce islam dünyasına enjekte edilen İDEOLOJİK fikirlere hangi delillerle cevap verelim?

Hedef üzüm yemek değil ki, adil bir dövüşten konuşalım.. Beyinler birşeylerle uyuşturulmuş olmadan körü körüne yüzyıllık islamiyeti topyekün yok etme saldırısına kimse askerlik etmez..

Kullanılan silahlar açık ve net: kadın, para, şöhret, mal, makam ve ego

Bu silahlardan birisini burada zikretmişiz çok mu?

25.01.2014 - borulu genç

şu borulu varya boru gidesi

kardeşlerim siz borulu arkadaşa niye bu kadar emek veriyorsunuz ki! bırakın daha ebu cehil!in kim olduğunu inancının ne olduğunu bilmiyor ki! tarikat şirkini savunuyor beyinsiz... bizim hidayet rehberimiz kur'an dır. o kadar...

20.04.2014 - Ziyaretçi